HISTORIA MARKI

Jacadi Paris – uznana marka mody dziecięcej, której misją jest popularyzacja elegancji „à la française” na całym świecie od 1976 roku.
Jacadi Paris przywraca i przekazuje młodym pokoleniom dziedzictwo francuskiej mody dziecięcej. To współczesna marka respektująca wartości rodziny, edukacji i podkreślająca czułość i świeżość dzieciństwa. Jacadi Paris stawia na prestiż, harmonię i wyrafinowaną elegancję. Czerpie z historii i pobudza teraźniejszość, zachwycając tym, co najlepsze w okresie dzieciństwa.
Jacadi ubiera dzieci w wieku od 0 do 12 lat, na wszystkich etapach ich życia. Przywiązuje szczególną wagę do detali, haftu i delikatności materiałów, ofiarowując najcenniejszą z wyprawek. Jacadi towarzyszy dziecku w jego pierwszych krokach, dbając o komfort jego ruchów i proponując gustowne, a jednocześnie dostosowane do jego potrzeb, kolekcje obuwia. Poprzez staranny dobór materiałów i technik produkcji, Jacadi zapewnia dzieciom komfort i elegancję. Znajduje swoje źródło w tym, co najlepsze w tradycyjnym ubiorze francuskim i dostosowuje go do odpowiedniej pory roku. Łącząc w kolekcjach tradycję i współczesność, wydobywa ponadczasowość okresu dzieciństwa.
Jacadi Paris to uznana francuska marka, gwarantująca prestiż i jakość wykonania, doceniana za swoje wyroby na całym świecie: od Nowego Jorku przez Barcelonę, Petersburg, aż po Pekin. Obecna w 39 krajach, Jacadi Paris posiada 270 butików w najpiękniejszych miastach na świecie.
Od 2005 roku Jacadi Paris dołączyła do ÏDKIDS.COMMUNITY, stowarzyszenia marek zaangażowanych społecznie.
W Warszawie od 2015 roku marka dostępna jest w butiku Jacadi Paris w Domu Mody Klif.

"Daj się oczarować, by poczuć smak dzieciństwa! "

Kontynując zgadzasz się na wykorzystanie cookies. więcej informacji

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Close